Klachtregeling

De kwaliteit van onze producten en diensten vinden wij erg belangrijk. Wij zien u graag met een tevreden gevoel bij ons terugkomen.

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:

  1. Online; via het contactformulier op de website. Volg de aanwijzingen op het scherm en vul uw gegevens in.
  2. Telefonisch; bel met ons op het telefoonnummer: +31 181320708.
  3. Schriftelijk; stuur een brief met de omschrijving uw klacht naar Yevgenia Academy t.a.v. Klachtencommissie Academy Rijksstraagweg 146 3223 KC Hellevoetsluis

Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen uw klacht af te handelen. Er zijn na het verstrijken van deze termijn twee mogelijkheden namelijk: u ontvangt per brief of mail een reactie met de afhandeling van uw klacht of u wordt, binnen de gestelde termijn, op de hoogte gesteld van het verloop van uw lopende klacht, tevens wordt in dit schrijven aangegeven op welk moment u de beslissing kunt verwachten.

Mocht u het niet eens zijn met de beslissing over uw klacht dan kunt u, binnen 14 dagen na de uitspraak, tegen deze beslissing in beroep gaan. Het beroep dient schriftelijk te worden ingediend en te worden verzonden aan: Klachtencommissie Yevgenia

Om zeker te zijn van een adequate afhandeling van uw klacht wordt deze afgehandeld door een onafhankelijke klachtencommissie die enkel voor dit doeleinde in het leven is geroepen. Het oordeel van de beroepsinstantie is bindend, eventuele consequenties worden door ons zo snel mogelijk afgehandeld.